اخبار
1403/2/16 یکشنبه
با حضور ریاست دانشگاه انجام گرفت
مراسم گرامیداشت هفته معلم با حضور اساتید علمی

.

برگزاری جلسه گرامیداشت مقام معلم با حضور ریاست دانشگاه آقای دکتر یزدان پناه ، مسئول نهاد رهبری ، معاونین ، روسای مراکز و واحدها و با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی و مدیران ستادی دانشگاه در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان البرز



این جلسه ساعت 11 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط آقای دکتر دهقاندار و پخش سرود ملی آغاز گردید.
در ابتدای کلام ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر یزدان پناه ضمن عرض خوش آمد به حاضرین در جلسه به جایگاه والا و منزلت پیامبرگونه معلم و استاد اشاره کرده و گفتند رسالت معلم رسالتی خاص و دارای اهمیتی بی نظیر است. دکتر یزدان پناه در ادامه سخنان خود از اساتید فعال دانشگاه در عرصه های علمی و فرهنگی تقدیر کرده و خواستار حضور پررنگتر اساتید در تمامی زمینه ها در دانشگاه شدند.
حجت الاسلام فیاض مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری نیز در باب اهمیت علم آموزی به این نکته تاکید کردند که : اگر علم تبدیل به عمل شود ، آن عمل به معرفت تبدیل میشود.
در این جلسه در خصوص موارد آموزشی و پژوهشی نیز موارد و مسائلی مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.از جمله این موارد مبحث درخواست ایجاد رشته های تحصیلی جدید و بین رشته ای بود که آقای دکتر یزدان پناه بر حفظ رشته های موجود و افزایش رشته های جدید تاکید داشتند.آقای دکتر کیانفر معاونت آموزشی نیز به این نکته اشاره کردند که اکنون بر خلاف گذشته آمایش رشته ها برای حذف برخی رشته ها و خصوصا رشته هایی است که فاقد بازار کار می باشد.
در انتهای این جلسه به اساتید حاضر در جلسه لوح تقدیر اهدا گردید.









16 اردیبهشت 1403
#روز_استاد
#گرامیداشت_مقام_معلم
#دانشگاه_پیام_نور_استان_البرز

🔷🔷

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر