اخبار
1402/12/21 دوشنبه
به همت واحد ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه برگزار شد
برگزاري رویداد کارآفرینی “فریلنسر شو

.

🔰 برگزاري رویداد کارآفرینی “فریلنسر شو" به همت واحد ارتباط با صنعت و کارآفرینی در دانشگاه پیام نور استان البرز 
♻️به گزارش روابط عمومی این رویداد روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1402 با حضور مسئولین و بنیانگذاران شرکت کافنا (مشاغل فناورانه) و با استقبال بالای دانشجویان در تالار آمفی تئاتر مرکز کرج برگزار گردید.



برگزار کنندگان در این همایش چهار ساعته ضمن معرفی ترندهای شغلی روز دنیا و مهارت های مورد نیاز و جعبه ابزار فریلنسری (آزاد کاری) و همچنين مشاغل نو ظهور ، نحوه پیوستن به این جریان را برای حاضرین تشریح نموند.
این رویداد در حال حاضر فقط در استان البرز به عنوان پایلوت کشوری و با حمایت استاندار محترم البرز، اداره کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی و معاونت علمی و فناوری ریاست محترم جمهوری در حال شکل گرفتن و عضو‌ گیری با شناسایی جوانان با استعداد ، خلاق و آموزش تخصصی به آنان است و در آینده نزدیک به صورت کشوری معرفی و برگزار خواهد شد. در این راستا، دانشگاه پیام نور استان البرز با لطف خداوند و با هماهنگی و رایزنی به عمل آمده، اولین دانشگاه در استان و کشور در برگزاری این رویداد بود و مقرر شد، کانون اشتغال فناورانه «کافنا» با حمایت بنیاد علوی و.. نسبت به آموزش ۳۰ نفر نیروی متخصص فریلنسر در ابعاد جهانی و اختصاص تسهیلات به آنان از دانشجویان دانشگاه پیام نور و اشتغال آفرینی اقدام نمایند .

 ☑️ فریلنسر(آزاد كار) فردي است که خود را مقید به فضای کسب و کار کارمندی نکرده و سعی دارد با اتکا به دانش، تجربه و مهارت خود کارآفرینی کرده و کسب درآمد به ویژه از طریق فضای مجازی نماید. 

21 اسفند 1402
روابط عمومي دانشگاه پيام نور استان البرز

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر