اخبار
1402/11/24 سه‌شنبه
به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد
نشست هم اندیشی اساتید با موضوع گفتمان مردم در حکمرانی دینی ؛ واقعی ترین رویکرد به انتخابات

.

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع گفتمان مردم در حکمرانی دینی ؛ واقعی ترین رویکرد به انتخابات 
با حضور حجت الاسلام امیری طیبی عضو مجموعه حفظ آثار مقام معظم رهبری ، استاد حوزه و دانشگاه
 این نشست به همت نهاد رهبری و با همکاری واحد فرهنگی دانشگاه روز سه شنبه 24 بهمن ماه با حضور ریاست و معاونین و مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان البرز و با حضور استاد حجت الاسلام امیری طیبی  به عنوان مهمان و سخنران ویژه و با شرکت اساتید و کارکنان در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار گردید.
در آغاز آقای دکتر یزدان پناه ریاست دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در سالن و تبریک اعیاد شعبانیه و ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات حجت الاسلام فیاض در برگزاری این جلسات مفید ، فضای دانشگاه پیام نور را از آرامترین و بی حاشیه ترین دانشگاههای کشور عنوان کرده و اضافه کردند در جریان ناآرامیها هیچ شلوغی و اقدامی در دانشگاه پیام نور البرز پیش نیامد و  این دانشگاه همچنان در فضایی آرام و امن به رسالت خویش که همانا تولید علم و گسترش فناوری در یک فضای فرهنگی و اسلامی است ادامه می دهد.
حجت الاسلام فیاض مسئول نهاد نمایندگی رهبری نیز ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه برگزاری این جلسات را جدای بر رسالت آن باب ایجاد همفکری و گفتمان بیشتر بین اساتید دانشگاه عنوان نمودند. حجت الاسلام فیاض با اشاره به مبعث پیامبر اسلام (ص) گفتند پیامبر (ص) با گسترش عنصر عقلانیت توانست از مردم نادان ملتی متحد و با فضیلت تربیت کند و این گسترش عقلانیت اکنون از جامعه دانشگاهی بیشتر توقع میرود و میتوان با این عنصر خیلی از ناممکن ها را ممکن کرد.
حجت الاسلام امیری طیبی نیز که به عنوان سخنران ویژه در این نشست حضور داشتند بر نقش پررنگ اساتید در رشد افکار جامعه جوان اشاره و تاکید کردند اساتید با تولید روایات بزرگ و تاثیر گذار می توانند امیدواری را در جوانان ایجاد کنند. وی در خصوص مبحث انتخابات با تکیه بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین مردم سالاری اضافه کرد به فرموده رهبر نقش و اراده مردم بیش از انتخاب است ، مردم عمادالدین هستند و هیچ حرکتی بدون مشارکت و حضور مردم میسر نیست.
پایان این نشست با پرسش و پاسخ و تبادل نظر بین حضار همراه بود .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر