نهاد رهبری
1402/11/17 سه‌شنبه
به همت نهاد رهبری و با همکاری واحد فرهنگی دانشگاه برگزار شد
نشست بصیرتی با موضوع جنگ شناختی و انتخابات

.

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع جنگ شناختی و انتخابات در دانشگاه پیام نور استان البرز
این نشست به همت نهاد رهبری و با همکاری واحد فرهنگی دانشگاه روز سه شنبه 17 بهمن ماه با حضور ریاست و معاونین و مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان البرز و با حضور استاد امیدیان فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء البرز به عنوان مهمان و سخنران ویژه و با شرکت مدیران ، کارکنان ، اساتید و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز کرج برگزار گردید.
در آغاز آقای دکتر یزدان پناه ریاست دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در سالن و تبریک ایام دهه فجر و همچنین عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام ، در باب موضوع نشست و اهمیت انتخابات به نکاتی از جمله لزوم همراهی ملت با مقام رهبری و اتحاد و همدلی بین مردم اشاره و تاکید کردند با شرکت گسترده در انتخابات دو هدف اصلی را میتوان پی گرفت ؛ اول نمایش قدرت و اقتدار کشور و دوم خواری و زبونی دشمنان.
حجت الاسلام فیاض مسئول نهاد نمایندگی رهبری نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و ذکر روایتی از حضرت ، بر حضور پرشور بر انتخابات تاکید نموده و در این بین وظیفه خواص را بیشتر و پررنگتر عنوان کردند.
آقای امیدیان فرمانده محترم قرارگاه خاتم الاوصیاء که در این مراسم به عنوان مهمان و سخنران ویژه حضور داشتند در سخنان خود با اشاره به درگیری در حوزهای مختلف در تمدن اسلامی و تمدن غرب عنوان کردند واقعیت این است که درگیری جهان اسلام و اسرائیل تنها در موضوع اشغال سرزمین نیست بلکه لایه های عمیق تری را شامل میشود ، ماموریت اسرائیل به تاخیر انداختن فرجام تاریخ اسلامی است ..
غرب به دنبال تجزیه این سرزمین است و انتخابات مانع تحقق این هدف شوم است.
وی اضافه کرد انتخابات در سه عرصه ایمان ، وطن پرستی و انسان دوستی قابل تعریف است.
پایان این نشست که با استقبال بالای مخاطبین برگزار شد با اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتابخوانی "صعود چهل ساله" که صبح امروز توسط نهاد رهبری دانشگاه برگزار شده بود همراه بود.












17 بهمن 1402
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز

💠💠

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر