نهاد رهبری
1402/11/14 شنبه
حجت الاسلام نبوی در جمع دانشگاهیان پیام نور استان البرز
امروز جهاد تبیین برای رفع شبهات جامعه جوان کشور وظیفه همه ماست.

.

❇️ نشست حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور کشور با مسئولین ، اساتید و کارمندان دانشگاه پیام نور استان البرز

🔰 به گزارش روابط عمومی این نشست روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 با حضور حجت  الاسلام نبوی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور و هیئت همراه و با حضور ریاست ، مسئول نهاد نمایندگی رهبری ، معاونین و جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز درسالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه پیام نور البرز برگزار شد.
در آغاز این نشست دکتر یزدان پناه ضمن ابراز خوش آمد به محضر مهمانان و حاضرین در جلسه فرا رسیدن ایام دهه فجر را تبریک گفته و بر اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو تاکید نمودند.
حجت الاسلام فیاض مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور البرز نیز در این نشست ضمن خوش آمد گویی به محضر حجت الاسلام نبوی حضور ایشان در دانشگاه را مایه دلگرمی دانسته و در ادامه با اشاره به همدلی  و همکاری خوب مجموعه مدیریتی دانشگاه پیام نور استان البرز از برنامه ریزیهای انجام شده در خصوص انجام اقدامات ایام دهه فجر و همچنین برنامه های انتخابات ، از جمله برگزاری نشستهای بصیرتی ویژه کارکنان و دانشجویان ، نشست های هم اندیشی ویژه اساتید و .... نام بردند.
حجت الاسلام نبوی در ابتدای سخن ضمن ابراز مسرت از حضور در جمع دانشگاهیان پیام نور استان البرز ، از فضایل ماه پرفیض رجب نامبرده و عنوان کردند  ایام باقیمانده این ماه پربرکت را باید غنیمت دانست. 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور کشور در ادامه ضمن تبریک ایام دهه فجر از اخلاقیات رهبر کبیر انقلاب گفتند و برخورداری از آرامش درونی خاص را که ناشی از ایمان و ارتباط قوی با خداوند است را از صفات بارز شخصیتی ایشان برشمردند.
در این نشست حجت الاسلام نبوی به موضوع انتخابات اشاره و عنوان کردند وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی دلیل بر پشت کردن به انتخابات نیست و امروزه که همه ما شاهد تلاش دشمن در کمرنگ کردن این اتفاق مهم کشور هستیم باید با آگاهی در صحنه حاضر باشیم.وی خاطر نشان کرد تلاش مضاعف در جهاد تببین برای رفع شبهات جامعه جوان کشور و شناساندن شخصیت والای مقام معظم رهبری وظیفه همه ماست.



در حضور امروز مسئول محترم نمایندگی نهاد رهبری ، ضمن برگزاری جلسه دیدار و گفتگو با حضور ریاست دانشگاه آقای دکتر یزدان پناه ، حجت الاسلام فیاض مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، دکتر بیرانوند معاون اجرایی و دکتر کیانفر معاون آموزشی ، 


حجت الاسلام نبوی با همراهی ریاست و مسئول نهاد رهبری از قسمتهای مختلف دانشگاه بازدید نمودند.





14 بهمن 1402
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز
@alborzpnu
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر