فرهنگی و بسیج
1403/1/28 سه‌شنبه
با حضور رئیس بسیج اساتید استان البرز انجام شد
معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز

.

معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز با حضور آقای دکتر خان بابایی رئیس بسیج اساتید استان

به گزارش روابط عمومی روز سه شنبه 28 فروردین در جلسه ای که با حضور  ریاست و معاون بسیج اساتید استان البرز و با حضور ریاست ، معاونین ، مسئول نهاد رهبری  ، مدیران ، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان البرز در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد آقای دکتر علی اکبر خادمی عضو علمی دانشگاه ، بعنوان مسئول بسیج اساتید معرفی گردید.
در ابتدای این جلسه آقای دکتر یزدان پناه ضمن خوش آمد به حاضرین جلسه از دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی صد در صد انقلابی نام برده و عنوان کردند تربیت شدگان این دانشگاه همه مقید به نظام هستند و این دانشگاه به رسالت والای خویش که همان آموزش و تربیت اساتید و دانشجویانی هم تراز انقلاب اسلامی هستند ادامه خواهد داد.در ادامه ایشان ضمن تقدیر از خدمات آقای دکتر احمدی دهکاء مسئول پیشین بسیج اساتید برای آقای دکتر خادمی آرزوی موفقیت نمودند.
حجت الاسلام فیاض نیز در سخنان خود با تاکید بر رسالت والای بسیج خاطر نشان کردند نگاه بسیج به علم باید نگاه ویژه تری باشد و از معنویات تا مسائل علمی بسیج باید دائما در حال ارتقای خود باشد.



آقای دکتر خان بابایی ریاست بسیج اساتید استان البرز نیز در سخنان خود را با اشاره به عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در سوریه این عملیات را حساب شده خواند و اضافه کرد این عملیات دقیق با فرماندهان اهل فن به هدف مطلوب واصل شد. وی در ادامه برای مسئول بسیج اساتید آرزوی موفقیت نموده و عنوان کرد امید است با ایجاد انسجام خوب بین بسیج اساتید ، بسیج کارکنان ، بسیج دانشجویی و بسیج ادارات شاهد اتفاقاتی خوب در پیشبرد اهداف دانشگاه باشیم.
در پایان حکم آقای دکتر خادمی پس از قرائت به ایشان ابلاغ گردید.

28 فروردین 1403
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز

🔰🔰

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر