اداری و مالی
1402/10/12 سه‌شنبه
با حضور سرپرست اداره کل حراست دانشگاه پیام نور برگزار شد
جلسه تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان البرز

.

🔰مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان البرز معرفی شد.
🔺برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان البرز
به گزارش روابط عمومی در جلسه ای که روز سه شنبه 12 دی ماه با حضور آقای دکتر رحمانی سرپرست اداره کل حراست دانشگاه پیام نور و آقای فلاحتی نماینده حراست کل استان البرز در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد آقای عباسی متقی به عنوان مدیر جدید حراست دانشگاه پیام نور استان معرفی گردید.
▫️در آغاز این جلسه آقای دکتر یزدان پناه ریاست دانشگاه  ضمن عرض خوش آمد به حاضرین و تبریک فرا رسیدن ولادت بانو فاطمه زهرا (س) در سخنانی به جایگاه حراست و نقش مهم آن در اداره دانشگاه اشاره کرده و عنوان کرد در اصل وظیفه اصلی حراست هر نهاد، مواظبت از سلامت آن نهاد است .دکتر یزدان پناه در ادامه ضمن تقدیر از زحمات آقای گرشاسب زاده مدیر سابق حراست استان ، برای آقای عباسی متقی آرزوی سربلندی و موفقیت نمودند.
▫️در این مراسم آقای دکتر رحمانی سرپرست اداره کل حراست نیز در سخنان خود ضمن بیان شرحی از اهمیت جایگاه و وظایف حراست برای مدیر سابق و مدیر جدید آرزوی موفقیت نمودند. 



 ▫️آقای فلاحتی نماینده کل حراست استان البرز در سخنان خود گفت حراست باید صیانت کننده از ارزش ها و تعالی دهنده سازمان و مشاور امین رئیس مجموعه باشد نه فردی که به دنبال هرس مجموعه باشد. وی همچنین از زحمات شایان توجه آقای گرشاسب زاده در سال‌های اخیر تقدیر کرده و وی را یکی از مدیران نمونه و برجسته حراست در استان البرز نام بردند و آرزو کردند آقای عباسی در جایگاه جدید با استفاده از پتانسیل‌های موجود دانشگاه در پیشبرد اهداف موفق باشند. 
🔺در پایان این نشست ضمن اهدای لوح تقدیر به مدیر سابق حراست آقای گرشاسب زاده ، مدیر حراست جدید نیز حکم خود را از آقای دکتر یزدان پناه دریافت نمود.

12 دی 1402
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز
🔰🔰

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر