آموزش،تحصیلات تکمیلی
1402/10/30 شنبه
قابل توجه دانشجویان گرامی
تمدید مهلت انتخاب واحد یکم تا دهم بهمن ماه

.

‼️قابل توجه تمامی دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور 

🔺️بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی از یکم لغایت ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ تمدید گردید.
تمدید مهلت انتخاب واحد از یکم تا دهم بهمن ماه :

🟣  تذکرات مهم درخصوص #انتخاب_واحد :

🔹دانشجویانی که در این نیمسال، متقاضی تغییر رشته هستند و درخواست خود را در سیستم گلستان ثبت کرده اند در این بازه زمانی نباید انتخاب واحد کنند. این قبیل دانشجویان باید پس از ثبت رشته جدید، انتخاب واحد خود را انجام دهند.
🔹با عنایت به اینکه نمرات نیمسال اول هنوز به طور کامل تایید نهایی نشده اند، ممکن است سیستم بدلیل خطای هم نیاز یا پیش نیاز اجازه اخذ برخی دروس را به شما ندهد. لذا صبور باشید تا کلیه نمرات اعلام و تایید نهایی گردیده و خطای دروسی که پیش نیاز آن را در ترم گذشته گذرانده اید برطرف گردد.
🔹دانشجویان ترم آخری ضروریست انتخاب واحد خود را با کارشناس رشته هماهنگ نمایند.
🔹دانشجویانی که متقاضی مهمان هستند می بایست ابتدا درخواست مهمانی خود را در سیستم ثبت کرده و پس از تایید مراکز مبداء و مقصد، نسبت به انجام انتخاب واحد اقدام نمایند.
🔹با توجه به قطعی نشدن نمرات و محاسبه معدل بر اساس دروس قطعی شده در زمان انتخاب واحد، امکان تغییر در معدل و طبیعتا در تعداد واحد مجاز قابل اخذ وجود دارد. ضروریست دانشجویان  پس از قطعی شدن نمرات و مشخص شدن معدل نهایی نیمسال گذشته، مجددا انتخاب واحد خود را کنترل و در ایام حذف و اضافه نسبت به اصلاح آن در صورت لزوم اقدام نمایند.

🟣🟣 دانشجویان گرامی مرکز کرج لطفا در هنگام انتخاب واحد به نکات ذیل توجه داشته باشید ؛

در نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402
💯 دروس مقطع کارشناسی  که نحوه برگزاری کلاس آن حضوری هست با شماره گروه 01 تا 20 و دروس مجازی با شماره گروه 80 تا 89 ارائه میگردد.
💯 کلاس دروس کارشناسی ارشد به صورت مجازی و با شماره گروه 90 تا 99 ارائه میگردد.

🟢 دانشجویان گرامی ؛
♨️ با توجه به اینکه در زمان تدوین برنامه ریزی رشته صرفا تداخل ترمی (عدم تداخل دروس یک ترم) رعایت میگردد، لذا جهت جلوگیری از ایجاد تداخل جلسات کلاس دروس  انتخابی و نیز عدم تداخل امتحان پایان ترم ، طبق چارت تحصیلی رشته خود ، انتخاب واحد نمایید.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز
@alborzpnu

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر