اخبار
1401/2/11 یکشنبه
با ارسال پیامی رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز:
فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام معلم را تبریک گفت.

.


به گزارش روابط عمومی؛دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز همزمان با فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام والای معلم و استاد
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت ا... مطهری و تجلیل از مقام والای معلمان و اساتید دانشگاه، طی پیامی این روز را به تمامی معلمان و اساتید، خصوصا اساتید فرهیخته ی بزرگترین دانشگاه دولتی کشور تبریک گفت.

  متن پیام بشرح ذیل می باشد:

« بسم الله الرحمن الرحیم »


پیشرفت و تعالی فرهنگ و دانش غنی ایران اسلامی حاصل کوشش عالمانه و مجاهدتهای دلسوزانه اساتید گرانقدر دانشگاه است که نقشی بی بدیل را در شکوفا نمودن استعداد ها و توانمندی های جوانان  به عهده دارند وچراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اکرم (ص) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

 اینجانب ضمن تقدیر از جهاد و تلاش عالمانه و علمی اساتید محترم دانشگاه در برافراشته نگاه داشتن پرچم پرافتخار ایران اسلامی در تمامی عرصه ها بویژه عرصه دانش و پژوهش، این ایام را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

 از خداوند باریتعالی خواهانم با موفقیت پشت سر گذاشتن کامل مقابله با بیماری کرونا که فرصتی است برای بهره مندی از توان و و تخصص دانشگاهیان در راستای کنترل و از بین بردن این بیماری؛ بتوانیم با بهره مندی از توان علمی و پژوهشی اساتید دانشگاه، ضمن شناسایی استعدادهای جوان و جهت دهی آنها به فعالیت های تولیدی و حمایت از صنعت که منجر به رشد و جهش تولید و برداشتن موانع در این مسیر خواهد انجامید؛ گام برداشته و با حمایت از این استعدادها ، موجبات اقتدار علمی و ملی ایران اسلامی را فراهم آوریم.

 
سید اسحاق جلالیان
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر