اخبار
1401/1/1 دوشنبه
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سال نو
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار و یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

.

 دكتر جلالیان رئيس دانشگاه پیام نور استان البرز در پيامي فرا رسيدن عيد نوروز را  تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه: دكتر سید اسحاق جلالیان رئيس دانشگاه پیام نور استان البرز در پيامي فرا رسيدن عيد نوروز را به  جامعه دانشگاهيان تبريك گفت. متن پيام به شرح ذيل ميباشد.


بسمه تعالی
    یا مقلب القلوب و الابصار**یا مدبر اللیل و النهار **یا محول الحول و الاحوال**حول حالنا الی احسن الحال


 سال1400 با همه فراز و نشيب‌ها سريع‌تر از آنچه انتظار مي‌رفت به پايان رسيد و برگي ديگر از دفتر زندگاني ورق خورد.

   بهار فصل رویش و شادابی است، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه‌ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.
    اینجانب ضمن تبریک عید سعید نوروز به همه دانشگاهیان بویژه دانشجویان عزیز، از زحمات ارزشمند اساتید و کارکنان دانشگاه در سالی که سپری شده قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از سلامتی،موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار را برای اساتید، کارمندان، دانشجویان و خانواده های معّزز آنان در سال جدید مسالت می‌نمایم.

امیدوارم  همگی شما عزیزان با بهره گیری از توانمندی‌های شایسته خویش و با  استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

در پایان آرزو دارم سال1401، به دور از نگرانی و اضطراب،به دور از بیماری کرونا ، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای شما عزیزان باشد.

 دکتر  سید اسحاق جلالیان

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر