اداری و مالی
1400/8/29 شنبهرئیس دانشگاه پیام نور البرز خبر داد:
با جذب اعتبار خیرین،پروژه مجتمع فرهنگی حضرت خدیجه(س) تا دیماه تکمیل خواهد شد.
مساجد از گذشته‌های دور علاوه بر احیای سنت‌های دینی، دارای نقش مهم و بی‌بدیلی در انتقال و ارتقای مفاهیم سیاسی و اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی بوده‌اند

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر سید اسحاق جلالیان با اعلام این خبر مسرت بخش افزود: طی جلسات متعدد صورت گرفته مسئولین دانشگاه پیام نور استان البرز با خیر محترم جناب آقای مهندس وطن دوست و همکاران ایشان؛ در خصوص احداث و تکمیل سوله فرهنگی حضرت خدیجه سلام الله علیها در دانشگاه پیام نور استان البرز (مرکز کرج) ، مقرر گردید فاز اول پروژه شامل تکمیل فضای داخلی و نمای بیرون  به همراه انشعابات با اعتبار حداقل 12 میلیارد ریال پایان یابد ، و در فاز دوم محوطه بهمراه سرویس بهداشتی و ... تکمیل گردد .
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز اذعان داشت: در حال حاضر بخشی از مصالح مورد نیاز وارد دانشگاه شده و در حال استفاده می باشد و پروژه فعال است .
دکتر جلالیان در ادامه ضمن تقدیر از کمک مومنانه و خیرانه مهندس وطن دوست ابراز داشت: مساجد از گذشته‌های دور علاوه بر احیای سنت‌های دینی، دارای نقش مهم و بی‌بدیلی در انتقال و ارتقای مفاهیم سیاسی و اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی بوده‌اند و بی تردید مسجدی که با مدیریت منسجم برای جذب حداکثری جامعه دانشگاهی تلاش کند و پاسخگوی نیازهای روز افراد باشد، می‌تواند علاوه به هدایت به مدیریت مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز دست یابد و جلوی بسیاری آسیب‌های اجتماعی را بگیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در پایان افزود: پر واضح است که ثمره کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط و امید میان افراد جامعه است و دانشگاهیان در چنین شرایط سالمی می‌توانند به رشد، توسعه و شکوفایی  بیشتری دست پیدا کنند.
شایان ذکر است این پروژه با مساحت 1000 متر مربع تا قبل از فراگیری کرونا حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با عنایت به پیگیریها و فعالیتهای صورت گرفته ؛ خیر محترم قبول کردند که با تامین مالی به موقع نسبت به تکمیل فاز اول پروژه اقدام کرده و این پروژه تا پایان دی ماه سال جاری تکمیل و  تحویل دانشگاه گردد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر