اخبار برگزیده
1398/4/1 شنبههمزمان با روز اصناف:
با حضور رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:
دفتر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی در پیام نور البرز افتتاح شد

.

همزمان با روز اصناف ؛ با حضور دکتر محمد جواد کولیوند،اعضای انجمن صنفی کارفرمایان ایران و مسئولان دانشگاه پیام نور استان البرز،دفتر کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایان در دانشگاه پیام نور استان البرز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ با عنایت به تاکید ریاست عالی دانشگاه پیام نور  مبنی بر در اختیار قرار دادن یک دفتر در ستاد دانشگاه پیام نور استان البرز تحت عنوان "کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران" جهت همکاری نزدیک با دانشگاه‌ و اجرای کردن بهینه مفاد تفاهم نامه منعقد شده  فی‌مابین، در اولین روز تیرماه1398،با حضور آقای دکتر کولیوند نماینده محترم کرج و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی  و هیات همراه  کانون کارفرمایی استان البرز افتتاح و شروع به کار کرد.

دکتر کولیوند در این مراسم علاوه بر نشست با رئیس دانشگاه پیام نور البرز و کارفرمایان؛از بخشهای مختلف کارآفرینی و ارتباط با صنعت این دانشگاه دیدن کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: لازم است نقشه راه مشترک دفتر کارفرمایان با بهره مندی از ظرفیتهای استثنایی و بالقوه دانشگاه پیام نور بزودی ترسیم شود و مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر کولیوند ضمن تقدیر از مسئولان این دانشگاه در مهیا نمودن بستر فعالیتها انجمنهای صنفی و ارتباط بهینه با صنعت؛ برگزاری همایشی با هیمن موضوع را پس از گسترش فعالیتها خواستار شد.

همچنین دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز؛ هدف از این تفاهم‌نامه  را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ارتقاء بخشیدن به ارتباط صنعت و دانشگاه و سوق دادن صنعت به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان و تدوین و برگزاری دوره‌های توانمند‌سازی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه و صاحبان کسب و کار عنوان کرد.

جلالیان نیز ضمن تقدیر از حمایتهای نماینده مردمی کرج؛ دانشگاه پیام نور را دانشگاهی خدمت رسان و پیشرو در حوزه های کارآفرینی و ایجاد و حمایت از کسب و کارهای نوین معرفی کرد و همکاری با انجمنهای صنفی کارفرمایی را فرصتی در تحقق این اهداف عنوان کرد.

گفتنی است کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران از اتحاد بین انجمن های صنفی کارفرمائی و کانون های کارفرمائی سراسری بوجود آمده است و به موجب قانون در رأس هرم تشکیلات کارفرمائی کشور قرار دارد و جهت حمایت از کارفرمایان بخش های مختلف اقتصادی ، به عنوان تنها نماینده بخش کارفرمائی ، در مذاکره با دولت و سازمان های داخلی و بین المللی مرتبط با حقوق و قوانین کار و تامین اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با منافع کارفرمایان فعالیت می نماید .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر