اخبار برگزیده
1398/3/9 پنجشنبهروز جهانی قدس
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد
دکتر اسحاق جلالیان:اتحاد رمز موفقیت مسلمانان در جهان اسلام است.

.

درآستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.
دکتر اسحاق جلالیان:اتحاد رمز موفقیت مسلمانان در جهان اسلام است. با حضور صمیمی و پرشور،همدل و همراه خود در این عرصه و با الهام از منویات و فرمایشات مقام معظّم رهبری«مدظله العالی» در مسیر آرمانهای متعالی امام راحل و عزیزمان گام بر خواهیم داشت
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر جلالیان طی پیامی از دانشگاهیان پیام نور استان البرز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد و تصریح کرد:
اکنون در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته ایم،روزیکه بعنوان نماد ایستادگی در برابر متجاوزان صهیونیسم از جانب معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)نامگذاری شده است؛اهمیت آن بیش از پیش برایمان متجلی می گردد .
وی افزود:آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان روزیست که در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین ما دانشگاهیان را بر آن می دارد تا ضمن اتحاد با یکدیگر و لبیک به امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران(مدّ ظلّه العالی)،با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس وظیفه و مسئولیت خود را به انجام برسانیم.
دکتر جلالیان تصریح کرد:اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان پیام نور استان البرز اعلام می نمایم که با حضور صمیمی و پرشور،همدل و همراه خود در این عرصه و با الهام از منویات و فرمایشات مقام معظّم رهبری در مسیر آرمانهای متعالی امام راحل و عزیزمان گام بر خواهیم داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر