اخبار برگزیده
1398/3/9 پنجشنبه
بیانیه دانشگاهیان پیام نور استان البرز:
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها وعده دیدار ساعت 11 میدان شهدا - کرج به سمت مصلی نماز جمعه

.

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبران است. روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است و مهمترین مسئله عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به جهان اسلام فرمان تاریخی ایشان مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین را از محدوده جهان عرب و حتی اسلامی به همه جهان گسترش داد و همه مستضعفین جهان را به مبارزه بی‌امان با مستکبران دعوت نمود.
اینک با گذشت ۴۰ سال از ابتکار راهبردی و معجزه گون معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت روح‌الله  در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و تداوم راهبری اهداف این اقدام مبارک توسط خلف صالح آن حضرت، سکاندار شجاع، بصیر و دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای؛ آرمان «آزادی قدس شریف» و «رهایی مردم فلسطین» به یک مسأله و خواست جهانی تبدیل شده است و جبهه سلطه و صهیونیسم با شکست رؤیای «تسلط از نیل تا فرات» و تحقق «خاورمیانه بزرگ»، به توطئه‌های پلید و جدیدی مانند «معامله قرن» و به رسمیت شناختن«بیت‌المقدس» به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی روی آورده‌اند.
شعله‌های خشم این جهاد مقدس بعد از چهار دهه روز به روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی استوارتر شده است. این حرکت تاریخ‌ساز امام معادله قدرت را در منطقه حساس فلسطین تغییر داد و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و حامی بزرگ آن، آمریکا را به جهانیان ثابت نمود؛ به گونه‌ای که در آخرین جنگ این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم غزه با قدرت‌نمایی جبهه مقاومت و رزمندگان حماس جهاد اسلامی موجب گردید که در عرض ۴۸ ساعت صهیونیست‌ها تسلیم شوند و این یکی از میوه‌های پربرکت سیاست راهبردی حضرت امام خمینی در عرصه مسئله فلسطین و مرز قدس است.
امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.
آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مزبوحانه است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته آمریکا در مورد فلسطین سپرده خواهد شد.
ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان و سرزمین‌های اشغالی محکوم می‌نماییم و در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می نماییم. و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت بعمل می آوریم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان البرز

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر