اخبار برگزیده
1398/2/12 پنجشنبه
دکتر جلالیان در جشن روز معلم البرز خبر داد:
حمایت از طرحهای مهارت آموزی با مشارکت اساتید و دانشجویان

.

 

دکتر جلالیان در جشن روز معلم البرز خبر داد:
 حمایت از طرحهای مهارت آموزی با مشارکت اساتید و دانشجویان

مراسم با شکوه گرامیداشت مقام معلم و استاد،با حضور دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور،مسئولان،کارکنان و جمع کثیری از اساتید عضو علمی و مدعو در تالار آیت ا... طالقانی دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت ا... مطهری و تجلیل از مقام والای معلمان و اساتید دانشگاه،بیان داشت: رشد و تعالی فرهنگ غنی ایران اسلامی حاصل کوشش عالمانه و مجاهدتهای دلسوزانه اساتید گرانقدر و فرهیختگان گرامی دانشگاه است که نقشی بی بدیل را در شکوفا نمودن استعداد ها و توانمندی های جوانان  به عهده دارند

دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیتهای این دانشگاه در سال97 و 96 در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه پژوهش،کارآفرینی و ارتباط با صنعت؛ گفت:با همکاری و تعاملی که با اساتید محترم در حوزه پژوهش و کارآفرینی خواهیم داشت،برنامه های عملیاتی مناسبی نیز در راستای ایجاد ارتباط دو سویه و پایدار بین صنایع مطرح در استان البرز و دانشگاه پیام نور در راستای آینده شغلی دانشجویان طراحی کرده ایم که همسو با مهارت آموزی دانشجویان در دوران دانشجویی است و به طور ویژه آنها را برای ورود به بازار کار آماده خواهد کرد.

جلالیان راه اندازی مرکز آموزشهای آزاد و همچنین مرکز نوآوری را منطبق بر مهارت آموزی دانشجویان دانست و  افزود: با راه اندازی مرکز نوآوری این دانشگاه و تشکیل هسته های کارآفرینی،شرکتهایی در زمینه تکثیر و پرورش زالو ،تولید آجر نسوز از نخاله های ساختمانی،GIS،صنایع دستی و تولید و پرورش گیاهان دارویی و تزئینی با حمایت دانشگاه و فعالیت دانشجویان؛ گام مهمی در حمایت از کسب و کارهای دانشجویی و مهارت آموزی آنها می باشند.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: پتانسیلها و زیر ساختهای استان البرز به عنوان قطب فناوری و پژوهش این اممکان را برای ما فراهم کرده است تا با تلفیق آن با ظرفیتهای دانشگاه،زمینه را جهت اجرای طرحهای کلان دانشگاه پیام نور در این استان مهیا کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن دعوت از تمامی اساتید علمی و مدعو به مشارکت بیشتر در تولید شغل و درآمد زایی؛مهارت آموزی به دانشجویان را یکی از نیازهای اصلی این قشر جوان و پویا عنوان کرد و فرصتهای موجود در دانشگاه پیام نور استان البرز را همسو با این ویژگی معرفی کرد.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در خاتمه این مراسم از مرکز نوآوری و هسته های کارآفرینی دانشگاه دیدن کرد و توضیحات لازم در این حوزه توسط دکتر سعیدیان مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان البرز   ارائه شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از اساتید جانباز و ایثارگر، یاد و خاطره رشادت آفرینان 8سال دفاع مقدس نیز گرامی داشته شد.اجرای موسیقی زنده،پخش کلیپهای مناسبتی و اجرای برنامه های فرهنگی از سایر آیتمهای این مراسم بود و در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر و بسته فرهنگی از همه اعضای محترم هیات علمی و مدرسین مدعو حاضر در مراسم تقدیر بعمل آمد.

همچنین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از مرکز نوآوری و هسته های کارآفرینی دانشگاه دیدن کرد و توضیحات لازم در این حوزه توسط دکتر سعیدیان مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان البرز   ارائه شد.

این مراسم به همت مدیریت روابط عمومی،مدیریت فرهنگی،معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی،معاونت اجرایی،اداری و پشتیبانی تهیه و آماده اجرا شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر