اخبار
1398/11/13 یکشنبه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:
ارائه خدمات به دانشجویان اولویت هر دانشگاه است

.

در آستانه آغاز نیمسال جدید تحصیلی رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزدیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مهندس فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز پیرامون مسائل دانشگاه پیام نور استان البرز و مراکز تابعه با دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه  دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست معاون استاندار البرز با برجسته خواندن نقش دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی با کیفیت؛ با تاکید بر اولویت قرار دادن خدمت رسانی به دانشجویان اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه پیام نور به نقش آموزشی و پژوهشی خود کاملا" واقف و مسلط است و افتخارات خوبی نیز در سطح ملی و فرا ملی کسب نموده است.

مهندس فردی از تسهیل ارتباطات با سایر سازمانها و ارگانهای استان در راستای اهداف این دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: همکاری و رایزنیهای مسئولان دانشگاه پیام نور استان  در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان در فضایی کاملا" علمی صورت می گیرد.


دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن تقدیر از حمایتهای نمایندگان عالی دولت در استانداری البرز از مجموعه پیام نور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه در مراکز6گانه خود در البرز؛ از امکانات و پتانسیلهای موجود دانشگاه  سخن گفت.

دکتر جلالیان در ادامه با اشاره به آغاز نیمسال تحصیلی جدید عنوان داشت: شرایط کنونی دانشگاه به لحاظ فضای علمی،پژوهشی و فرهنگی  فضایی مطلوب است .

رئیس دانشگاه در پایان گفت: این دانشگاه آماده تعامل  مشترک در حوزه های علمی،پژوهشی،ارتباط با صنعت و آموزشهای عالی آزاد با سایر دستگاههای اجرایی استان می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر