اخبار
1397/12/6 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استانی تاکید کرد:
اهتمام ویژه برای تکمیل برنامه های ناتمام در برنامه سال 98/ برقراری نظم اداری و مالی در سال جاری

.

رئیس دانشگاه پیام نور سال 98 را سالی سرنوشت ساز و مهم توصیف کرد وگفت: مبنای تمام موفقیت های دانشگاه پیام نور تا به امروز همدلی و همراهی این خانواده بزرگ با یکدیگر بوده است و باید در سال آینده نیز ، با انسجام بیشتر درصدد ارائه راهکارهای موثر و ایجاد نشاط و امید در زیر مجموعه دانشگاه باشیم.
دکتر محمد رضا زمانی در نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور که صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: روزهای پایانی سال، بهترین فرصت برای ارزیابی کارنامه یکساله و تاکید بر نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و ارائه راه حل برای آنهاست.
وی با تاکید بر همدلی موجود در بین بخش های دانشگاه پیام نور گفت: با همدلی که در بین بخش های مختلف دانشگاه وجود داشت، در سال گذشته، به درستی نظم اداری و مالی برقرار شد و دانشگاه با موفقیت توانست از برخی چالش های موجود عبور کند.
وی با اشاره به برنامه سال آینده دانشگاه پیام نور گفت: در سال آینده اهتمام ویژه بر تکمیل برنامه های ناتمام در اولویت برنامه های دانشگاه قرار خواهد داشت.
دکتر زمانی با تاکید بر تدوین آنچه که در سال آینده باید در دانشگاه پیام نور صورت گیرد: تدوین ساختار تشکیلاتی مناسب در سراسر کشور یکی از برنامه های مهم دانشگاه در سال جاری بود که موفق به اجرای بخشی از آن شدیم و در سال آینده باید ضمن بازنگری در تمامی بخش ها، ساختار مناسب را تصویب و اجرایی کنیم.
 
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در نشست روسای استانی‌‌‌:
درایت، اخلاق و حوصله سرلوحه فعالیت ها قرار گیرد/ لزوم مطالعه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری
 

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در نشست روسای استانی که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد بر لزوم مطالعه و عمل بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاهها و حوزه علمیه تاکید کرد.
وی با اشاره به حساسیت کار روسای استانی افزود : باتوجه با اینکه روسای استانی در راس فعالیت های اجرایی در استان‌ها با قشر دانشجو قرار دارند باید با درایت، اخلاق و حوصله عمل کنند و در انجام امور عواقب کار را در نظر بگیرند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر