نهاد رهبری
1397/11/24 چهارشنبه
 با حضور دکتر ناجی معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی:
جشن 40سالگی انقلاب در دانشگاه پیام نور البرز برگزار شد

.

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و سی امین سال تاسیس دانشگاه پیام نور با حضور دکتر امین ناجی معاون محترم فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی ،مسئولان دانشگاه پیام نور استان البرز،جمع کثیری از دانشجویان و اعضای علمی و اداری امروز 24 بهمن ماه در تالار آیت ا... طالقانی دانشگاه پیام نور استان البرز بر گزار شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی، دکتر امین ناجی معاون محترم فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی با تبریک حماسه آفرینی مجدد و شگفت انگیز مردم عزیز ایران اسلامی در تائید نظام جمهوری اسلامی ایران با حرکتی تحسین بر انگیز در 22 بهمن امسال و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین ایثارگران از نقش دانشجویان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی سخن گفت و بیان داشت:دانشجو، به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه‌های کشور، در گذشته، حال و آینده، نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشته و خواهد داشت.

 دکتر ناجی افزود:سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا از نقش آفرینی و تاثیر گذاری دانشجویان به عنوان کنشگران اجتماعی و فرهنگی تقدیر بعمل آید و از ایجاد روشنگری و وحدت آنها در میان اقشار مختلف مردم به عنوان سربازان همیشگی انقلاب اسلامی یاد شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاهیان با خلق آثار مختلفی همچون آثار پژوهشی و فرهنگی هنری و حتی ورزشی خواهند توانست با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و به عنوان ابزاری موثر در تاثیر گذاری مثبت و ایجاد انسجام در میان مردم از آن استفاده کنند.

 وی در ادامه از توانمندی و افتخارات کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور البرز تقدیر کرد و تاکید کرد: یقینا" با حمایت همه جانبه مسئولان این دانشگاه تمامی قابلیتهای این دانشجویان به فعلیت تبدیل خواهد شد و بیش از پیش شاهد ارتقاء جایگاه این دانشگاه در میان سایر دانشگاهها خواهیم بود.

دکتر ناجی در پایان اظهار امیدواری کرد خانم آباد نماینده تکواندوی بانوان این دانشگاه در یونیورسیاد سال 98 که در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد خوش بدرخشد و همچنین نمایندگان این دانشگاه در جشنواره کشوری دستاوردهای سی ساله دانشگاه که در استان گلستان طی روزهای آینده برگزار خواهد شد جایگاه مناسبی را کسب کنند.

بنا بر این گزارش دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور پر شور مردم عزیز در 22 بهمن بیانگر اهمیت حفظ و حراست از دستاوردهای ارزشمند این انقلاب بود.

دکتر جلالیان با بیان دستاوردهای شاخص فرهنگی،هنری،دانشجویی و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان البرز در دهه گذشته ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور استان البرز در طول یک دهه فعالیت پر شتاب خود اگرچه در مقایسه با بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ کشور از عمر و سابقه چندانی برخوردار نیست اما به لحاظ شتاب پیشرفت و فراگیری در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی و فناوری،فرهنگی و ورزشی توانسته است خود را به سطوح دانشگاه‌های مطرح کشور برساند.

رئیس دانشگاه پیام نور البرز تصریح کرد: رشد این دانشگاه وضعیت ویژه‌ای را برای آن رقم زده است تا جائیکه مسئولین این دانشگاه بر این باورند با رشد بسیار خوبی که دانشگاه در این مدت کوتاه داشته است در آینده نه چندان دور و با برنامه‌ریزی بلند مدت و کارآمد به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران تبدیل شود.

گفتنی است جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و سی امین سال تاسیس دانشگاه پیام نور در دانشگاه پیام نور استان البرز با پخش کلیپهای مناسبتی و انقلابی بیان دستاوردهای دانشگاه پیام نور،موسیقی زنده،تقدیر از برترینهای فرهنگی و ورزشی و دانشجویی،افتتاح دفتر مشاوره و پذیرایی همراه بود.  

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر