نهاد رهبری
1397/10/22 شنبه
با حضور رئیس دانشگاه و اعضای شورای فرهنگی:
شورای فرهنگی و جلسه هماهنگی چهل سالگی انقلاب تشکیل شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه شورای فرهنگی و هماهنگی برگزاری مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور رئیس دانشگاه،مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،مدیر فرهنگی البرز و ممرکز کرج،مدیر مالی،مدیر روابط عمومی و مسئول بسیج دانشجویی مرکز کرج در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر ترابی مدیر فرهنگی البرز ضمن خوش آمد گویی در خصوص ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی افزود: بازتاب دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش،پژوهش،فناوری و فرهنپی وظيفه اصلی دانشگاه برای نکوداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی است .

در ادامه دکتر جلالیان رئیس  دانشگاه پیام نور البرز اظهار داشت: ساخت اینفوگرافی گزیده ای از دستاوردهای دانشگاه پیام نور البرز،ارائه کتابچه عملکرد،برگزاری جشن انقلاب و ارائه دستاوردهای دانشجویی در بخش نمایشگاهی و همچنین معرفی شاخص ترین دستاوردهای این دانشگاه در این ایام انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع رسانی از ارکان مهم برای آگاه سازی مخاطبین است، فعالیت های روابط عمومی را در بیان دستاوردهای دانشگاه پیام نور موثر دانست. 

حجت الاسلام فرید مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری نیز گفت: دستاودهای انقلاب بايد با نگاه به آينده به روشنی بيان شود.

وی تصریح کرد: با همکاری و تعامل بخشهای مختلف دانشگاه منجر به ارائه ای صحیح از عملکردهای شاخص این دانشگاه خواهد شد.

گفتنی است مقرر شد هر یک از اعضای حاضر در این جلسه قسمتی از موارد لازم الاجرای این مراسم را بر عهدگرفته و در هفته آتی گزارشی از فعالیت انجام گرفته را ارائه دهند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر