پژوهش
1398/1/26 دوشنبه
مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت در گفتگو با رادیو البرز:
ارتباط با صنعت محور اصلی رونق تولید در دانشگاه‌ها است

.

مدیر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان البرز گفت: دانشگاهیان با تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت در رونق تولید نقش ایفا می‌کنند.

دکتر سعیدیان در گفتگو با مجری برنامه "چرخش مثلث" در رادیو البرز، در مورد نقش دانشگاهیان در عملیاتی کردن شعار «رونق تولید» اظهار کرد: دانشگاهیان باید برای راهبرد سال ۹۸ که توسط مقام معظم رهبری به عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده است، اقدامات ویژه و اساسی انجام دهند.

وی افزود: کار اصلی دانشگاه، تربیت نیروهای متخصص براساس نیاز کشور است و اگر بخش مهمی از پایان‌نامه‌های ارشد و دکترا در جهت حمایت از تولید ملی قرار بگیرد، دانشگاه به وظیفه‌اش به درستی عمل کرده است؛ دانشگاهیان با تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت در رونق تولید نقش ایفا می‌کنند.

سعیدیان با بیان اینکه اساتید و دانشجویان در حوزه تولید ملی باید تلاش مضاعفی کنند، افزود: دانشگاهیان باید به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده برای رونق گرفتن تولید ملی در دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: در دانشگاه پیام نور، دانشگاهیان در شرکت‌های دانش‌بنیان حضور فعالی دارند و امیدوارم در سال جاری حرارت و انگیزه بیشتری برای عینیت بخشیدن به شعار سال اتفاق بیفتد.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه، استفاده از ظرفیت و توانمندی های تشکلهای بخش خصوصی از جمله اتاق بازرگانی، صنایع معادن و خانه صنعت و معدن از اموری است که می تواند به کاهش مشکلات کمک کند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر