پژوهش
1397/12/24 جمعه
در دانشگاه پيام نور استان البرز برگزار شد:
نشست هم انديشي شوراي كارآفريني و ارتباط با صنعت

.

جلسه شورای کارآفرینی و ارتباط با صنعت با حضور رئیس دانشگاه،معاونین و مدیر کارآفرینی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، با هدف بررسی پیشنهاد های همکاری، حمایت از طرح های دانشگاهی اولین جلسه کارگروه کارآفرینی و توسعه آن درسالن کنفرانس دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.

دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان در این جلسه اظهار داشت : با استعداد هایی كه در بین دانشجویان و جوانان ما وجود دارد؛ دانشگاهها باید به سمت و سوی دانشگاههای كار آفرین بروند وبا این پتانسیل عظیمی كه در اختیار دارند می توانند در راستای حل مشكلات جامعه و صنعت قدم بردارند .

وی اظهار داشت : مسولین ارشد دانشگاه پيام نور كشور نیز با پیاده سازی برنامه های متعدد مراکز استانی را به سمت کارآفرینی  هدایت می نمایند

رئیس کارگروه شورای کارآفرینی در خاتمه گفت : با توجه به اینکه دردانشگاه پیام نور البرز پتانسیل بالایی در این زمینه وجود دارد مثل دانشجویان ، اساتید ، كارگاهها و آزمایشگاههای پیشرفته و با قابلیت زیادی كه در مراكز صنعتی البرز وجود دارد اولویت اول هدایت آنها در جهت برقراری و استمرار همکاریهای مشترک علمی و پژوهشی و عملیاتی با مراکز صنعتی می باشد .

دکتر سعیدیان که به تازگی به سمت مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب شده است در حاشیه این جلسه گفت: طرح ها  و ایده های زیادی جهت تجاری سازی مطرح می شود ، ولی طرح ها می باید هم توجیه تجاری سازی داشته باشند و بر اساس مطالعات نیاز سنجی که از طرف صنعت صورت می گیرید انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد : دانشگاهها در طول حیات خود دوره هاي مختلفی را پشت سر گذاشتند و در حال حاضر دانشگاههای ما در جهت نسل دانشگاه های كارآفرین مي بايست گام بردارند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر