پژوهش
1397/10/24 دوشنبه
معاون فناوری و پژوهش خبر داد:
اختصاص رتبه برتر نشریات علمی- پژوهشی دانشگاه پیام نور به نشريه پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد علی کریمی با اعلام این خبر  گفت : نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی  از نسخه شماره 4 این نشریه  موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم شد و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  ISCجزو نشریات دارای ضریب تاثیر شناخته شده و در این پایگاه نمایه شد.
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه افزود:  این فصلنامه در سامانه نشریات وزارت علوم موفق به دریافت رتبه A و امتیاز  88 (رتبه یک در بین نشریات پیام نور کشور) شد.
گفتنی است، صاحب امتیاز این نشریه، دانشگاه پیام نور و مدیر مسئول آن دکتر محمدرضا سرمدی، سردبیر دکتر حسین زارع، مدیر داخلی دکتر محمدحسن صیف و دبیر اجرایی اعظم تقی‌زاده می باشند.‌

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر