پژوهش
1397/10/23 یکشنبه
در آخرین روز برگزاری آزمونهای پایان نیمسال:
رئیس دانشگاه از عوامل برگزاری تقدیر کرد

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه،با پایان یافتن آزمونهای پایان نیمسال اول97،دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز و مرکز کرج،با ارسال پیامی ضمن ارج نهادن به این تلاش جمعی گفت:همکاران علمی و اداری دانشگاه سرمایه های انسانی ارزشمندی هستند که تعامل علمی و عملی  آنها عاملی در راستای تعالی روز افزون و خدمت با کیفیت تر به دانشجویان می باشد.

در متن پیام ایشان آمده است:
معاونین،مدیران،روسای مراکز و واحد ها
و تمامی همکارن محترم علمی و اداری و عوامل برگزاری آزمونهای دانشگاه پیام نور استان البرز

با سلام و تحیت
خداوند را شاکریم با همت والا و تلاش بی دریغ همه همکاران و عوامل اجرایی، شاهد برگزاری آزمونهای پایان نیمسال اول97  در کمال نظم، آرامش و سلامت در دانشگاه پیام نور استان البرز بوده ایم.

برگزاری منظم و دقیق هر آزمونی کاری بسیار حساس و خطیر است که اجرای بی نقص این مهم مایه ی افتخار برای بنده و سایر مسئولان دانشگاه می باشد؛ لذا بر خود لازم می دانم از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سختکوش در بخش های مختلف تقدیر و تشکر نمایم.

بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی مسئولین دانشگاه در دستیابی به قله رفیع علمی و پویایی هر چه بیشتر در توسعه  خدمت رسانی به دانشجویان عزیز خواهد بود .

در پایان از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روز افزون همه را خواستارم
 و امیدوارم با استعانت از الطاف الهی در تمام مراحل زندگی و در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات خاصّه حضرت ولی عصر (ارواحنا الفداء) و منویات مقام معظّم رهبری(مدّظلّه العالی) همواره منشاء خدمات سازنده و ارزشی بوده و موفق و پیروز باشید.

اسحاق جلالیان

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز
1397/10/23

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر