فرهنگی و بسیج
1397/10/27 پنجشنبه
دکتر جلالیان در نشست صمیمی با کارکنان عنوان کرد:
هر عضو دانشگاه نقشی منحصر به فرد در راستای اهداف  این مجموعه به عهده دارد

.

به همت مدیریت روابط عمومی و معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی ،در راستای ارتقاء روحیه کار گروهی و تقویت تعامل همکاران ،نشست صمیمانه با حضور رئیس دانشگاه،معاونین،مدیران ستادی و همکاران حوزه های مختلف برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز با مدیران و کارکنان حوزه های مختلف در نشستی صمیمی از مساعی کارکنان بخش های مختلف در برگزاری آزمونهای پایان نیسمال تجلیل و تقدیر نمود و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

در این نشست، دکتر جلالیان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل دانشگاه، با تشریح وضعیت فعلی و برنامه های دانشگاه ؛از کارکنان خواست تا همانند گذشته با همت و تلاش، دانشگاه را در رسیدن به اهداف عالیه یاری نمایند.

جلالیان دانشگاهیان را همانند یک خانواده و گروهی منسجم خواند و تاکید کرد: هریک از اعضای این خانواده که اعضای علمی،اداری و دانشجویان میباشند؛نقشی منحصر به فرد و در عین حال همراستا با اهداف عالیه دانشگاه بر عهده دارد که رمز دستیابی و بهره مندی از نتایج شیرین موفقیت،انجام صحیح وظایف و مسئولیت توسط هر عضو این خانواده بزرگ است.

رئیس دانشگاه در پایان تصریح کرد: پیگیر تمامی مسائل و مشکلات کارکنان در همه بخشها در چهارچوب اختیارات و قوانین دانشگاه خواهیم بود.

در ادامه کارکنان مشکلات،دغدغه ها و درخواست های خود را مطرح نمودند و رئیس دانشگاه،معاونین ومدیران هم به تمامی سوالات و ابهامات آنها پاسخ روشن دادند.

 گفتنی است معاون اجرایی،معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی،مدیر نظارت و ارزیابی،مدیر حراست،مدیر مالی ستاد البرز و معاون آموزش مرکز کرج به سوالات کارکنان پاسخ دادند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر