آموزش،تحصیلات تکمیلی
1398/1/23 جمعه
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:
تسهیلات ویژه دانشگاه پیام نور به دانشجویان و اعضای علمی و اداری در مناطق سیل زده

.

به گزارش یوپنا- محمدرضا زمانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده می‌توانند بدون پرداخت هزینه به شهرستانی که تمایل دارند مهمان و یا منتقل شوند تا مشکل آن‌ها رفع شود.

وی با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه در مناطق سیل زده هستند، گفت: همچنین برای رفع دغدغه دانشجویان در خصوص امتحانات پایان ترم در حال مطالعه و بررسی روش‌های مختلف برای کمک به این افراد هستیم که تا هفته آینده نهایی و اعلام می‌شود.

زمانی افزود: بر این اساس این دانشجویان می‌توانند ترم تحصیلی و یا امتحانات خود را به تاخیر بیاندازند و یا دروس را به سال تحصیلی آینده منتقل کنند.

وی گفت: همچنین افرادی که بخواهند در امتحانات حضور پیدا کنند در صورتیکه که هنوز شهریه ترم تحصیلی را پرداخت نکرده اند، مشکلی برای پرداخت آن وجود ندارد و بعدا می‌توانند آن را پرداخت کنند.

زمانی افزود: برای دانشجویان این مناطق علاوه بر وام‌های قبلی، وام‌های قرض الحسنه و وام با بهره کم را در حال پیگیری هستیم که جزئیات آن بزودی اعلام می‌شود.

وی گفت: همچنین مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده که مدارک تحصیلی آن‌ها بر اثر سیل مفقود شده است، در اسرع وقت صادر خواهد شد.

زمانی افزود: بسته‌های حمایتی از نظر مالی برای کارمندان و دانشجویان این دانشگاه یکی دیگر از تسهیلاتی است که در اختیار این افراد در مناطق سیل زده قرار داده می‌شود.

وی گفت: از امروز سامانه الکترونیکی فعال شده است و همه اعضای خانواده دانشگاه پیام نور که حدود ۱۴ هزار نفر می‌شوند می‌توانند به صورت داوطلبانه از یک تا ۵ روز حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهند


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر