اخبار
1397/12/14 سه‌شنبه
با حضور مسئولان بسیج و سپاه ناحیه امام سجاد(ع) البرز:
فرمانده پایگاه بسیج کارمندی دانشگاه پیام نور البرز معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر سید اسحاق جلالیان  رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ظهر امروز در مراسم معرفی فرمانده پایگاه بسیج کارمندی این دانشگاه که با حضور جناب سرهنگ لک زایی فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور کشور و جمعی از مسئولان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و سایر مسئولان برگزار شد، بسیج را افتخار نظام و انقلاب و یادگار ارزشمند امام راحل عنوان و بر تلاش مضاعف همکاران این دانشگاه در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی تأکید کرد.

دکتر سید اسحاق جلالیان  با تأکید بر اینکه مسئولیت‌های ما امانتی برای خدمت به مردم هستند گفت: همه ما تلاش کنیم در حوزه مسئولیت خود خدمتگزاری به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

رئیس دانشگاه از خدمات دکتر جعفری در مسئولیت پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) دانشگاه در دوره خدمتش قدردانی و برای آقای علی اسدی فرمانده جدید این پایگاه آرزوی توفیق کرد.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی نیز در ادامه این جلسه خدمت در بسیج را خدمت به نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت: دانشگاه محلی مناسب برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و معنوی بسیج است و امیدواریم فرمانده جدید پایگاه در این خصوص گام‌های عملی بردارد.

سرهنگ لک زایی با بیان اینکه سالهای اول انقلاب عرصه فعالیتهای ارزشی به ویژه در دفاع مقدس به عهده بسیج بود؛گفت :امروز نیز زمانی مناسب برای فعالیتهای بسیج با ابزاری به نام قلم است.

 در پایان مراسم نیز حجت الاسلام دکتر فرید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)بسیج را اندیشه ای یکتا و ناب و برگرفته از تفکر مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) خواند و گفت:بسیج یک اندیشه است و با انقلاب اسلامی متولد شده و ماهیت انقلاب نیز بسیجی است .

دکتر فرید در خاتمه افزود:بسیج در دانشگاه جایگاه ویژه ای دارد و فعالیتهای دفتر نهاد مقام معظم رهبری نیز تفکر بسیجی را درمتن خود به همراه داشته و امید است برادران مسئول در حوزه بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی با همین محوریت فعالیتهای ارزشمندی را به ثمر بنشانند.

گفتنی است سرهنگ لک زایی در این جلسه حکم  فرماندهی برادر علی اسدی که پیش از این جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بود را با حضور مسئولان دانشگاه به وی اعطا کرد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir