اخبار
1397/12/12 یکشنبه
اختتامیه اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم: استفاده از ابزارهای نوین چند رسانه ای ویژگی مهم روابط عمومی نوین
محمدرضا عبداللهی بر ضرورت حرکت به سمت روابط عمومی نوین تاکید کرد و کفت: استفاده از بستر وب و الکترونیکی در تولید و انتقال پیام، افکارسازی و شکل دهی به روش های رفتاری مخاطبان از ویژگی های روابط عمومی نوین است.
به گزارش روابط عمومی ، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در اختتامیه اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور، استفاده از ابزارهای نوین چند رسانه ای را عنصر مهم در روابط عمومی نوین دانست و افزود: استفاده از رویکردهای سنتی یکی از نقاط ضعف روابط عمومی هاست که باید آن را برطرف کرد.
وی با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی یادآور شد: در عصر حاضر بدون رویداد تحولی و تعاملی و استفاده از ابزارهای نوین نمی توانیم از عهده وظایف و نقش ها در زمینه اطلاع رسانی و تبیین جایکاه روابط عمومی برآییم.
گفتنی است، اولین نشست آموزشی مدیران روابط عمومی استانی دانشگاه پیام نور امروز 12اسفند  با حضور دکتر عبداللهی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مهندس بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مهندس صدر مدیرکل سابق و دیگر مدیران روابط عمومی استانها در دانشگاه پیام نور به کار خود پایان داد.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir