اداری و مالی
1397/9/30 جمعه
دکتر علیزاده در دیدار با دانشگاهیان پیام نور آذربایجان غربی:
توسعه کیفی اولویت اصلی دانشگاه پیام نور است/ بازنشستگی بیش از یک هزار نفر از نیروهای دانشگاه پیام نوردر سال آینده


معاون اداری؛ مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در تدوین چشم انداز خود برای توسعه کمی برنامه خاصی ندارد، ولی عمده فعالیت‌های آن برای کیفی سازی در تمام ابعاد و حوزه‌های مختلف است که پس از تایید هیات امنا اجرایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر حسن علیزاده در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به دنبال افزایش نفوذ و تاثیر پذیری این دانشگاه در حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه است، گفت: درصدد هستیم بسترهای لازم برای برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت را ایجاد کنیم.
وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با پشت سر گذاشتن مشکلات و چالش‌های مختلف به رشد مطلوب رسیده و طی ۳۰ سال سابقه موفقی داشته است و فارغ التحصیلان آن در حوزه‌های مختلف علمی درخشیده اند.
دکتر علیزاده با اشاره به اینکه در سال اینده بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور بازنشسته خواهند شد، افزود: نیروهای واجد شرایط از مجوزهای استخدامی این افراد برای تبدیل وضعیت اداری بهره مند خواهند شد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان هاب الکترونیکی در جامعه مطرح است و از این رو نیاز به توجه از سوی مسئولان دارد.
 معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور عمده برنامه‌های دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ را، به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و رسیدگی به وضعیت واحد‌های اجاره‌ای معطوف دانست، گفت:خودگردانی مراکز این دانشگاه و استقلال مالی از اهداف بلند مدت این دانشگاه است.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir